KISS I ÖRAT

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Godnatt ;)

Av San - 16 november 2011 21:59

  Åh fy! Mamma ringde när jag kommit hem från skolan och fråga om jag ville ha en gurka.. Så.. ah. HAHA. Here i am, hos mamma, brist på annat. Innan hon gick och la sig för en timma sen så kom hon och skulle pussa på mig, och så slickar hon mig i ögat! -.- Försökte spotta på henne men hon sprang iväg! Min älskade mor.   


Igår natt så låg jag och Daniel i sängen och glodde film, vi båda störde oss på alla donken och max reklamer som gjorde oss hungriga, så vi åkte faktiskt till Max typ 12 - 12:30 eller va klockan nu var på natten. Det var såååå gott. Sen när vi var mätta och belåtna bilade vi till Dannes nya crib och spanade, skiiit fint och han flyttar in imorgon och då ska jag natta över där om allt går som det ska.   


Jaha.. Vad mer är nytt.. Uhm inget. Jag ska snart gå hem, slå upp ett skumbad, och bada ihjäl. sen ska jag glo Cheaters och Jerry Springers, sen sova.   


Har ekonomi möte imorgon innan skolan, inget jag ser fram emot, vet inte ens vilken tid men jag skulle få ett samtal halv 9 imorgon bitti och få mer info. Orkar inte missa plugg för ett skit möte, så säger dom en tid då jag har skola så får det va.   


Jaja, mina små svettlökar. I'm out!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av San - 30 december 2011 21:32

www.nattstad.se/fcktard     

hmm

Av San - 16 december 2011 21:40

Skriver inte för att det är tråkigt, ingen läser, ingen kommenterar. Fast å andra sidan är det ju kanske inte riktigt därför jag skriver, omg ja vilken bitch det hade varit om folk kommenterade o_O Oh well. Nej men åh herregud. Jag skulle haft mycket...

Av San - 9 december 2011 00:28

Redan vid 20 över 11 hördes det smällar i trappen, massa dunk på en dörr på våningen över mig. Jag tänkte direkt "oj nu är det bråk" tills jag tittade efter. Massa ambulans folk i trappen. Efter att ha stått där tryckt mot dörren ett bra tag så fick ...

Av San - 30 november 2011 11:40

Igår var jag hemma hela dan, mådde piss. Glodde på anime hela dan. NANA, jag tittade på 40 episoder. 7 to go ! Har sett den innan, men den är så jäkla bra! Det kan förklara varför jag la mig med vääärldens huvudvärk efter all tid jag glott på en lite...

Av San - 28 november 2011 19:27

Mår dåligt. sovit hela dan, vaknade för en halvtimma sen. 18:00 . Suck . Hur ska jag kunna sova ikväll nu då -.-   Vårdcentralen imorgon.   Two and a half man nu.   Got nothing more to say.     ...

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards