KISS I ÖRAT

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Skål!.

Av San - 26 november 2011 20:33

Igår såg jag Real steel med Daniel. Den var så sjuuukt jävla awesome. SE DEN! 

Jag grät och småpojkar som satt brevid titta snett. VADÅÅÅÅ. ÄRE SÅ WEIRD MED FOLK SOM GRÅTER NÄR FILMER BLIR SORGLIGA?


Anywho, ska ut med Winta, Rahel och en Pay. Vi får se. Rahel har jag träffat redan men inte Pay. Seeeeeeeeeeen ska jag till Daniel. Var ganska taggad på att dra ut nyss, att tjejerna kommer hit, vi dricker och umgås, sen drar vi vidare till krogen, men dom lär inte vara klara försen kl 11 och då ska vi dra ju.. Nu är jag otaggad, sitter och knäpper några öl i min ensamhet. Funderar på att skita it och dra till Daniel direkt. Detta är för segt. Och sen på allt känner jag mig ful. Hur kul är det att dra ut och dansa och sånt med ett gäng asfina flickor och så känner jag mig ful, och inte bara det, jag känner mig sjuk dum för att jag är svensk idag. Varför är det så? Gaah. Skjut mig.


Jag slog upp läppen innan btw, så jag har ett köttsår. Inte, men nästan. det gjorde ont, sen åt jag nudlar som var asstarka och dog. NU MÅSTE JAG LEVA MED MIN EGEN DÖD PÅ SAMVETET. the fuck.


Jaja.. *slurp*


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av San - 30 december 2011 21:32

www.nattstad.se/fcktard     

hmm

Av San - 16 december 2011 21:40

Skriver inte för att det är tråkigt, ingen läser, ingen kommenterar. Fast å andra sidan är det ju kanske inte riktigt därför jag skriver, omg ja vilken bitch det hade varit om folk kommenterade o_O Oh well. Nej men åh herregud. Jag skulle haft mycket...

Av San - 9 december 2011 00:28

Redan vid 20 över 11 hördes det smällar i trappen, massa dunk på en dörr på våningen över mig. Jag tänkte direkt "oj nu är det bråk" tills jag tittade efter. Massa ambulans folk i trappen. Efter att ha stått där tryckt mot dörren ett bra tag så fick ...

Av San - 30 november 2011 11:40

Igår var jag hemma hela dan, mådde piss. Glodde på anime hela dan. NANA, jag tittade på 40 episoder. 7 to go ! Har sett den innan, men den är så jäkla bra! Det kan förklara varför jag la mig med vääärldens huvudvärk efter all tid jag glott på en lite...

Av San - 28 november 2011 19:27

Mår dåligt. sovit hela dan, vaknade för en halvtimma sen. 18:00 . Suck . Hur ska jag kunna sova ikväll nu då -.-   Vårdcentralen imorgon.   Two and a half man nu.   Got nothing more to say.     ...

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards