KISS I ÖRAT

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

untz untz

Av San - 27 november 2011 19:49

Igår fick jag besök klockan 11 typ. Winta och Pay kom först. Båda såg super fina ut. Sen efter en stund kom Rahel och Bitania. Hälsade och skålade, jätte roliga tjejer hela bunten! Haha, vi sprang som galningar med klack mot stationen för att hinna med ett tåg som var inställt. Waste. Såg ut som vi gått i bajs, helt leriga på skorna. (ska va en bild här på våra skor som jag tog men internet är en snigelmuff) Anywho, vi sprang omkring som idioter och sen kom en ersättningsbuss. Vi satt oss längst bak och hade det chill, blev så sent och jag ville hinna vara med Danne så han hämtade mig direkt när bussen stannat i uppsala. Så jag och han drog hem till honom och hade det gött! :) Jag ångrar inte en sekund att jag träffade dom här tjejorna, jätte roliga hela bunten. Precis som Winta haha. Ohlookatthat. Som förövrigt fyller år snart, förhoppningsvis lyckas jag ta mig till västerås och fira henne med resten! :D Ååh.. jag har matkoma.. Soc kommer imorgon och viska sitta här i typ 1½-2 timmar, the hell. Så jag måste städa.. verkligen. Men jag orkar inte. Jag vet att jag städar hela tiden men det lyckas bli stökigt endå. Vill jätte gärna titta på tv men min tv är trasig och överhettar och blir helt fucked up i sitt obefintliga huvud. I'm off. Ska lägga mig i sängen och chattra på msn eller något. Så sjukt uttråkad. Måste..städa.. efter..maten..har..dött.. Känner mig gravid, har världens kulmage av all mat. FOOOD BABIEZ. Nej men. ja. Okej. Internet är ju inte helt okej idag känner jag så det skulle inte förvåna mig om detta inte ens går att lägga upp.. Hihi, det funkade!


 


(detta skrev jag innan jag visste att det skulle funka ifall det skulle funka vilket jag tvekade på men ja)

 
 
Ingen bild

1 år äldre

27 november 2011 20:41

jag fyller snart 1 år äldre än dig med, bra att ni hade en rolig utekväll iaf !

San

27 november 2011 20:56

FU! JAG FYLLER ÅR OM FEM MÅNADER.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av San - 30 december 2011 21:32

www.nattstad.se/fcktard     

hmm

Av San - 16 december 2011 21:40

Skriver inte för att det är tråkigt, ingen läser, ingen kommenterar. Fast å andra sidan är det ju kanske inte riktigt därför jag skriver, omg ja vilken bitch det hade varit om folk kommenterade o_O Oh well. Nej men åh herregud. Jag skulle haft mycket...

Av San - 9 december 2011 00:28

Redan vid 20 över 11 hördes det smällar i trappen, massa dunk på en dörr på våningen över mig. Jag tänkte direkt "oj nu är det bråk" tills jag tittade efter. Massa ambulans folk i trappen. Efter att ha stått där tryckt mot dörren ett bra tag så fick ...

Av San - 30 november 2011 11:40

Igår var jag hemma hela dan, mådde piss. Glodde på anime hela dan. NANA, jag tittade på 40 episoder. 7 to go ! Har sett den innan, men den är så jäkla bra! Det kan förklara varför jag la mig med vääärldens huvudvärk efter all tid jag glott på en lite...

Av San - 28 november 2011 19:27

Mår dåligt. sovit hela dan, vaknade för en halvtimma sen. 18:00 . Suck . Hur ska jag kunna sova ikväll nu då -.-   Vårdcentralen imorgon.   Two and a half man nu.   Got nothing more to say.     ...

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards