KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 10 november 2011

Av San - 10 november 2011 18:26

Åh herre min skapare.. Det tog ju hela dan' att städa... -.- Men nu är det gjort! Och jag är super hungrig.


Ville äta imorse redan men visste att jag skulle få matkoma och ligga och jäsa resten av dagen så jag lät bli och tänkte att om jag städar nu så belönar jag mig själv med fet mat när allt är klart. Nu är jag klar.. Fast är så slutkörd att jag inte orkar laga mat.. Kanske.. nudlar eller något simpelt? Jag ska då aldrig i hela mitt liv samla disk på hög och stöka ner, detta var förfärligt !  


Och ja... jag tog faktiskt för och efterbilder. en nolifer som jag är. Mitt badrum och hallen är så små att det var omöjligt att få mer än ett hörn på bild. Så phuck that.


 

 

 

 


Aaaaaaand... WOAAALLAA!!!!!. .


 

 

 

 


 

Av San - 10 november 2011 10:53


Låg och drömde att jag blev bortgift av morsan, med en orange hårig pojk. Det var hemskt! Blev väckt av att någon från sjukhuset ringde och sa att jag inte behövde komma imorgon. Visste inte ens att jag skulle dit imorgon så det var väl bra.


Ja.. Jag trodde att vi började 12:30 idag, vilket vi inte gjorde, ofc. 12:00 -.- Seriöst, hatar nya schemat, tiderna förvirrar mig, och en halvtimma spelar massor med roll eftersom mina tåg går så jävla dåligt. Liksom jag är i skolan en halvtimma innan vi börjar varje gång. tar jag nästa tåg så kommer jag försent. Så jag bestämde mig helt enkelt för att ha ont i huvudet idag, och det funkade för jag fick ont i huvudet av all virrande när jag letade efter en snickers imorse som jag visste fanns någonstans. Geez..  Vattenkastanjer är gott!


Så vad ska jag göra idag förutom att kramas med huvudvärken? Jo, jag har skrivit upp en lista, fast nä, men jag känner på mig att jag kommer göra det här nu.


STÄDA! tro mig, jag behöver städa. Jag kan bevisa det! Före och Efter bilder lovar jag i nästa inlägg! Haha. Ni kommer dö, I'm such a pig :(


Öh.. Happ, det blev ju en lång lista.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards