KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 23 november 2011

Av San - 23 november 2011 18:13

Påväg hem ringde Aida från Cafét där jag jobbade tio timmar förut och sa att jag kunde komma och hämta pengar, så Winta hängde med, sen drog vi till Ica och jag kunde äntligen köpa mat!!! Levt på nudlar i fan en evighet nu. 


Köpte veggie mat i mängder. MUMS! Sen blir det ju tacos på fredag med Danne, tror jag att vi sa ;O Påtal om det. Jag glömde köpa quornfärs. Men jaja. Det fixar jag annan gång.  


Jag ska laga massa mat så jag har matlåda tills imorgon också, ville laga matlåda till Winta också, men hon ville laga eget, tror inte hon litar på min matlagning.  


Ååh, måste bara tillägga att jag åt min första Billy pizza Veggie! GOTT! Inte ätit Billys sen jag blev vegetarian.. Vilket var en evighet sen. Trodde inte den skulle vara god men det var den!  






Glor cops och ska snart svulla pizza, jag har ingen micro så jag väntar på jävla ugnen att baka min pizza varm.  

Av San - 23 november 2011 12:50

Fick super ångest för att jag inte kunde skriva blogg igår haha! Men jag var hos Daniel. sovit där i två nätter nu. Igår var jääääätte skönt. Vi sov tills vi vaknade, käkade frukost, och fixade oss, sen drog vi iväg på lite shopping! Chili, IKEA, ööh.. Coop.. hHAhaha. JAMEN lite sådär. Sen drog vi heeem, satt hundvakt åt världens sötaste lilla hund. Vi spelade monopol, och självklart smiska jag Daniel hårt. Han förlora jätte mycket hihi  


 


Anywho, jag har  typ tre uppgifter jag måste skriva här på bloggen men jag orkar inte!  

Får försöka skriva på dom endå. Blä. Vi ska skriva en om hur vår drömskola skulle se ut, en annan om boken "ett öga rött" och ennu en om språk och skit.


Jaaaja, jag har inte mycket mer att säga precis, men ah. På fredag ska Daniel och jag på bio igen, Real Steel. Eller nåt    


Jaja. SOOOLOOOONG MINA SMÅ KAMELKARAMELLER!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards