KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 15 november 2011

Av San - 15 november 2011 12:29

Stressig morgon! Skulle dra tidigare för att skriva på papper på soc med Winta. Sen till Uppsala och fotvandra till centrum och lämna in jacka, sen småspringa för att hinna med buss till skolan, och vi kom lite tidigare än väntat så vi går och ska raida kaffemaskingrejen, och påväg mot klassrummet går jag typ in i Winta eller vad som nu hände, allt gick så snabbt, så min varma choklad åker ut på hennes hand och på min, massor på golvet, och vi springer in på toan och gömmer oss för att jag tror ALLA som satt där, vilket var typ en del då vi båda skrek "aj aj OUUH OUH OUH " och hoppade runt. Jaja, nu kan man skratta åt det. Men pinsamt var det då någon garvade.. det såg säkert skit fult ut.  OCH NU VILL DATORN STARTA OM SIG SJÄLV OCH THERE IS NOTHING I CAN DO ABOUT IT. Så jag lämnar er här. Mina små korvpölar!



Av San - 15 november 2011 00:20

Daniel kom hit kl 9 igår kväll efter sitt jobb. Oplanerat men mycket trävligt !  


Jaa.. nu ska jag hälla i mig lite julmust hade jag tänkt, sen borsta gaddarna och slänga mig i sängen.


Halv taskigt tagen bild på Daniel som äter opp mig   

Söt med mina brillur på!   



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards