KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 25 november 2011

Av San - 25 november 2011 15:32

Ännu en uppgift. Men ja, "White trash", vi såg ett program där dom sa att det var mycket poppis i sverige att använda sig av det. Jag har aldrig hört någon här i sverige kalla någon för "white trash" . Bara på typ.. Jerry springers. HAHA. 


OMG.. jag måste bara dela med mig av en sak som inte har med uppgiften att göra. Winta skulle resa sig upp och råka slå ner hennes kopp med choklad och det flög över halva rummet och ner i hennes påse och på jackan. Nu luktar det choklad överallt. Men ja..  Hah.. Kul. När jag endå håller på så kan jag säga att jag ska på bio ikväll. Real Steel, jag är taggad till max, vill verkligen se den. Daniel hämtar mig efter skolan. om 25 minutras, Då blir det att åka och köpa quornfärs och sen dra hem till honom och laga vegetarisk tacos!   


Anywho.. till ämnet. White trash.. Vad mer ska jag skriva. Tydligen betyder det outbildad, fattig.. och jag minns inte vad. Men jag tror faktiskt inte det har någon större mening längre som förr i tiden, folk kallar vita white trash medans vita kallar mörka N*rer.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards