KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 18 november 2011

Av San - 18 november 2011 15:39

Jag har en uppgift att skriva, men först tänkte jag berätta vad som hände igår kväll.


Daniel kom och hämtade mig, vi delade på en macka, fast jag åt den mest. Eller nåt. Sen åkte vi hem till honom, han har gjort det jätte fint faktiskt :D Fattas tv och dator bara typ. Jaah iallafall. när vi satt på sängen bad han mig sitta kvar för han skulle hämta en sak, sen sa han att han köpt en inflyttningspresent till mig. LOL. För det var ju jag som flyttade, inte   Så kommer han med ett KINDERÄGG! Hur jävla sött är inte det. Låg en kyckling där inne som höll en kapsyl. Sööt. Satt nästan i halsen på chokladen men jag överlevde. 


 

Idag är det fredag, men inte alls skönt, för jag har inte ett skit att höra  när skolan är över. vilket den är om en kvart. Har inga pengar heller.. Anywho, Imorgon ska jag på dejt, med danne man. Bio? Only god knows, fast nä, hurdå, I told nooonneeenee . jaja. Johanna kommer snart och kommer se att jag inte skriver min uppgift och bli grinig.. kanske?


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards