KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 12 november 2011

Av San - 12 november 2011 17:40

Brorsan jaga mig med en jävla plast pinne, sprang in i mitt gamla rum och skulle slänga mig i sängen och lägga mig i fosterställning och mitt i hoppet märkte jag att morsan lagt ut adventljusstakar i en hög på sängen -.- Så ninjan som jag är försöker jag hoppa upp igen i luften.. Typ som att jag kunde ta ett skutt på inget och flög in med huvudet i väggen och brorsan står och asgarvar, släcker lampan och stänger dörren och där ligger jag med smärtor så starka att jag tror jag fått hjärnskakning ensam i mörkret på en hög ljusstakar. 


Jag tror jag fått nog, jag ska nog gå hem snart, ta en alvedon och dö i min ensamhet.





   

Av San - 12 november 2011 13:44

Mina små grodlår! Jag hade bestämt mig för att sluta skriva då ingen annan i klassen typ skriver, meeeen then again.. nä. Jag har ingen lust att skriva nu heller men jag gör det endå.


Såååååååååååå... Vad har hänt och vad kommer hända ska..


Igår raidade jag och Winta tvättstugan i en timma eller två, jag slog i knät. Men som plåster på såren så kom ju faktiskt finbesök på ..eh besök. Vi.. eh ja, skulle kollat på en film, men vi missade den. Men vi såg slutet av en annan iallafall.  Daniel och jag är numera ett par! Vilket är kul, min fläskiga, saftiga utsökta pingvin.   Sååå.. ja, datumet blir ju inte så svårt att komma ihåg.  När ses vi igen? På söndag, mina damer och herrar.


En sjuuukt rolig grej har hänt Winta btw, men jag kan ju inte berätta det här, eller någon annanstans, fan då! HAHA. men ja, let's put it like this.. Hon fick vad hon suktat efter. Och nej det där var inte meningen att låta snuskigt och det är heller inte snuskigt. Kul för henne, så Winta, om du läser detta, LYCKA TILL IDAG!   


Nu sitter jag hos morsan, bara brorsan och hans "tjejkompis" hemma, och dom ligger och snarkar, så ah, jag sitter endast här för att det finns bättre dator och jag vill spela. Nu ska jag raida deras kök, blir ett äventyr att hitta något som inte är kött, jävla monster är dom, bara kött hela tiden. haha!


SOLONGSUCKERSHAHA


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards