KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 30 november 2011

Av San - 30 november 2011 11:40

Igår var jag hemma hela dan, mådde piss. Glodde på anime hela dan. NANA, jag tittade på 40 episoder. 7 to go ! Har sett den innan, men den är så jäkla bra! Det kan förklara varför jag la mig med vääärldens huvudvärk efter all tid jag glott på en liten cp skärm.


Jag åt nyss sockermackor och sitter här med världens ångest. Rostfranska med smör och socker och sen in i ugnen. Det var något jag och en barndomvän alltid åt när vi var jätte små. Inte lika gott nu kanske, ändå så får man ett sug efter sockermackor. När man ätit upp mår man illa och ångrar sig, känns som man ska spy. Inte speciellt nyttit heller för den delen. Well well. Sätta fingrarna i halsen är ett NO NO. Jag får helt enkelt sitta här tills jag inte mår illa mer.


Kvart över 2 ska jag gå till tåget och möta daniel på Uppsala station kvart i 3 typ. Hans mami och brorsöner kommer över och ska fika. Detta ska bli intressant. indeed. Blir att smiska lite rumpor på wii :D Haha, nej ärligt så kommer jag bli smiskad.. kanske.. who knows, jag kanske vaknade imorse med mega wii powers.


Måste bara säga att i söndags typ, så spelade daniel och jag wii, öh, ja, han vann allt förutom en gång i bowling. Fast det räckte för att få mig på toppen humör och reta honom för det! haha.


Ush.. jaja, nu ska jag plocka fram kläder och packa lite ooooch bada. eller nått. eller nej. eller jo faktiskt. okej. hej!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards