KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 11 november 2011

Av San - 11 november 2011 09:23

Glömde ställa om mitt larm, så jag försov mig.. SJälvklart. Tror inte det är någon idé att åka in nu, för det tar en stund att komma dit och ofta dom bowlar i över två timmar.


Jag suger på bowling, men det är så barnsligt kul, när man inte träffar rännan då..  Ah, detta var ju skit tråkigt.



Jag hade nog sovit till 11 om inte snubben från knivsta bostäder plingade på och skulle kolla elementen. Jag glömde ju av det, här ligger jag helt nakenfis och korvar runt. Tur att täcket täcker det mesta, palla klä på sig. Lite fult hur jag börja asgarva när han slog huvudet i min enorma lampa. Åh guh, tror inte han tycker om mig, jag är alltid en nyvaken klump i sängen när han kommer hit och ska kolla på alla "mina" fel. Jävla lägenhet.  Han måste tro jag är en nolifer, åh congratz, ding ding ding! Rätt ! Iallafall lite.


Idag är det ett väldans coolt datum måste jag säga ! 11.11.11 woot! Oj oj, inte nog med det, klockan är snart 11:11..


Åh jag är så kissnödig att jag nästan sprängs om jag rör mig bara puttelite. Blir spännande och springa på toa :D Det var sista gången jag halsar i mig en liter multivitamin jos precis innan jag går och lägger mig.


Öh ja, jag har inget mer kul att skriva.. Jag hade inte nåt kul att skriva från första början men jag skrev endå..

  PURE NINJA SKILLS!!


Aja, små giraffmuffinsar I'm off.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards