KISS I ÖRAT

Alla inlägg den 13 november 2011

Av San - 13 november 2011 16:23

Så jävla svårt att läsa och höra överallt hur folk grattar sina pappor på farsdag. Och själv sitter jag här utan en far att ens gratta själv. Det gör ont. Hatar dig för att du lämnade oss pappa.


Åh.. Winta ringde nyss, jag var på gråthumör men nu blev jag på sjukt bra humör igen, tack gumman! :D Fuck pappor, jag är för cool för att ha en farsa. It's all good.


 

Av San - 13 november 2011 15:30

Godmorgon! Eller kanske inte. Fixade nudlar och satt in kladdkaka i ugnen, båda blev klara at the same time så jag åt dom också samtidigt. Nu såhär efter så mår jag faktiskt illa. Att tugga nudlar och kladdkaka samtidigt var ingen hitt.

What was i thinkin' !?  


Jag ligger och glor family guy, asgammalt avsnitt -.- Såååå, jag borde nog städa. Har stökat ner hela lägenheten igen. Det ser ut som det gjorde innan jag städa för nån dag sen. Suuuck.


Aja, städa, diska, bada, ligga och dega vid datorn. Wow, vilken äventyrare!


Tjidderull


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hönsgröt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du bada i varm ost om du fick chansen?
 Absolut
 Hell to the NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards